A Barcelona des de 1998

oferint solucions per

millorar la seva jubilació

Tot un equip de persones que l’ajudaran a escollir

la millor opció per a gaudir de la seva jubilació.

L’inici de la nostra activitat és fruit d’una necessitat social: el benestar de la gent gran.

En els anys 90, eren cada vegada més els jubilats que amb els seus ingressos disponibles no podien fer-se càrrec del seu patrimoni ni de les seves necessitats, tot i tenir un immoble en propietat.

Feia falta articular un sistema en el qual poguessin disposar d’una altra pensió a partir d’aquests immobles. És el que posteriorment, amb el desembarcament de la banca, s’anomena liquidació patrimonial.

L’any 1998 un reduït grup de professionals emprenedors, que provenien del sector assegurador i immobiliari, va decidir donar cobertura a aquestes necessitats amb la fundació de Gestió Vitalici Vivenda que, en col·laboració amb Banc Vitalici d’Espanya (actual Generali), van començar per oferir les primeres Rendes Vitalícies Immobiliàries.

Aquesta pionera iniciativa va tenir una gran acollida entorn de les persones grans i, especialment, dels seus beneficiaris.

Des de llavors, en Gestió Vitalici Vivenda hem treballat amb la mateixa vocació des dels inicis: satisfer les necessitats de la gent gran.

Durant aquest temps, ens hem adaptat a l’evolució dels nous temps, per poder oferir el millor als nostres clients en cada moment.

Actualment, l’equip de l’empresa continua amb l’afany de donar el millor servei a el client i seguir treballant, especialment en els aspectes que se’ns demanen: màxima renda i total garantia.

Tot un equip humà

sempre al seu costat

Gestió Vitalici Vivenda sempre disposarà de tot un equip humà, proper i pròxim en el qual podrà confiar tots els seus dubtes i preguntes. L’acompanyem en tot el procés, fins i tot un cop feta l’operació.

Amb la voluntat de crear proximitat amb els clients, sempre s’ha posat especial atenció en atendre’ls de la millor manera, aportant-los les solucions més beneficioses.

ATENCIÓ PERSONALITZADA

Mònica, Olivia o Iván atendran els seus dubtes i l’assessoraran amb el millor producte a les seves necessitats.

ACLARIMENT DE DUBTES DE FORMA CLARA I SENZILLA

No som robots, per això sempre tindrà a mà els nostres números de telèfon.

ENS ADAPTEM A LES NECESSITATS DE CADA CLIENT

Cada client és un món, per això l’escoltem i mirem sempre la millor opció. 

 

L’AJUDEM A LES GESTIONS BUROCRÀTIQUES

Disposem de tot un equip legal per poder donar-li solució i que no hagi de preocupar-se per res.

SEMPRE AMB PROPOSTES GRATUÏTES

Qui estarà al seu costat

Ivan Escolà Gandia

Ivan Escolà Gandia

Departament Tècnic

Li aclarirà els seus dubtes sobre qüestions fiscals, legals i operacions complexes.

Mónica Carmona Llorente

Mónica Carmona Llorente

Assessora Tècnica

És la persona que anirà a casa seva, resoldrà els seus dubtes i l’acompanyarà en el procés de contractació.

Olivia Pascual Costa

Olivia Pascual Costa

Departament Atenció a client

Li donarà l’atenció telefònica informativa inicial i servei a clients amb la renda constituïda.

Carlos Amo Hernández

Carlos Amo Hernández

Responsable operacions Barcelona

És el responsable i supervisor de les operacions de Barcelona.

Amaro López Bofill

Amaro López Bofill

Assessor Tècnic

És el responsable i supervisor de les operacions de Tarragona, Girona i Lleida.

Formar part de Gestió Vitalici Vivenda,
és formar part d’una gran familia

En Gestió Vitalici Vivenda som conscients que la contractació de la Renda Vitalícia Immobiliària pot ser una de les decisions més importants de la seva vida. És per això que s’analitzen les circumstàncies personals de cada client per proposar-li les millors opcions:

VALORACIONS IMMOBILIÀRIES

ASSESSORAMENT JURÍDIC I FISCAL

ASSESSORAMENT SOBRE PENSIONS

LIQUIDACIONS D’IMPOSTOS

GESTIONS PERSONALITZADES PER A OBTENIR LA MILLOR RENDA

CANCEL·LACIÓ DE DEUTES

Coneix els testimonis dels nostres clients

Els testimonis parlen de la seva experiència directa amb nosaltres.